lördag 12 september 2009

Väska och blöjfodral

Tidigt i somras önskade en kär vän sig en väska och ett blöjfodral.
Väskan är av modell "dagisväska", med en liten ficka inuti.
Det tillhörande blöjfodralet är av ny modell, ser ut som ett stort näsduksfodral. Inspirationen till den nya modellen har jag fått av en annan sybloggare, tyvärr sparade jag inte länken så jag minns ej vem det var. Knappen mitt på är dock min idé.

Ett blöjfodral till oss.

Och ett till vännen, med traktor på.
Om man har ett helt nytt paket med våtservetter så får det plats två blöjor.

Här är väskan:

2 kommentarer:

  1. Snyggt blöjfodral. Har länge tänkt jag ska sy sånna och så hinner du före!! Attans!!! Fast nu vet jag ju att de blir snygga! :D

    SvaraRadera
  2. Tack :-) Japp snygga blev de... Blir nyfiken på hur dina kan tänkas bli.

    SvaraRadera