torsdag 17 september 2009

Med till mässan på lördag

På lördag är Lönneberga mat och hantverk!

Alla saker som ska med är nerpackade och befinner sig just nu, hos min snälla svägerska. Jag personligen kommer inte närvara på lördag. För det kan det ju vara så att Skrutt väljer just lördag till sin födelsedag, jag vågar inte chansa. Men som sagt Svägerskan kommer vara där med mina alster.
Spännande värre, det är andra året de har mässan och första gången Mysebo är där.

Nedan följer lite obloggade saker, som är med.


Ett gäng hårhandukar!
Själv använder jag min hårhanduk flitigt. Så skönt att den sitter där den ska, när man hjälper LillPrinsT ur duschen eller då man sminkar sig.

Många dreglizar/halsdukar har det oxå blivit.´

"Dreglizar" till det dreglande barnet eller till de små som kräks. Går även utmärkt att använda som halsduk tills barnet är ca 3-4år. Dubbla tryckknappar för längre användning.

Mönster: eget
Tyger: SoS, Olssons och Söderköping.
Alla har baksida av mjuk velour.

LillPrinsT med sin trekansmössa och halsduk i Landskapstyget

2 kommentarer:

  1. En sådan där hårhandduk har jag aldrig sett förut...blir väldigt nyfiken!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten av mössan! Maila mig din adress så jag vet vart jag ska skicka mössan!

    Mvh

    Jessica

    SvaraRadera