fredag 19 december 2008

Inlägg utan bilder...

I dag gick två paket iväg.

Innehållet i det första var en genomskinlighaklapp, med knyt. Grönt kantband. Broderade blåa blommor på fickan.
Tyvärr glömde jag att fota haklappen innan jag slog in den. Kan det var julstressen som gjorde sig påmind? :-)
Jag använde mig av samma mönster som jag skapat tidigare.

Det andra paketet är på väg till Jokkmokk.
Paketets innehåll kan jag inte alls blogga om än, men så fort jag vet att det är öppnat, så återkommer jag med det.
Men jag kan bjuda på bakgrundshistorian till innehållet, istället :-)
Jag och min vän AK, väntade barn samtidigt förra året. Eftersom vi klallar oss för tvillingsjälar, så blir ju våra barn tvillingar. Helt logiskt eller hur ;-)
Våra "tvillingar har hitills aldrig setts, eftersom vi nu mer bor 133mil ifrån varandra! (Hur kommer det sig att Sverige är så himla avlångt?)
Men då är det ju viktigt att tvillingmatcha pojkarna, ellerhur!?! Så det är min avsikt med det jag sytt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar