torsdag 16 februari 2012

Uppsamlingsheat 3 tillsammans med Traktorn.

Har traktorn sittandes i mitt knä. Han har just kommit på något nytt... vi skrattar så vi nästan kiknar :-) Om han lutar hörapparaten mot mig, min kind. Så går det rundgång :-) vilket verkar vara jättekul.
Nu var det något annat som fångade hans intresset, Titti (pippi) skivan står på i lekrummet, att dansa är roligt. Och att få ha alla leksaker för sig själv är super kul.

Fann på ett syprojekt jag inte bloggat om tidigare, men som jag sydde hösten 2010. Tycker att denna overall förtjänar sitt egna inlägg!



Detta var en favorit kofta, som jag hade mycket under tiden jag var gravid. Den blev lite ut tänjd :-) och behövde bli något annat. 
En overall till Traktorn! 
Den var jättekul att sy, nöjd över att den blev så bra. Och så en mössa på det, perfekt.
Tyvärr fotade jag inte koftan innan jag klippte i den.



Tänk vad tiden går, när jag sydde denna skulle Traktorn fylla 1, nu är han nästan 2,5år!
Härligt! Han är lika glad som då :-) bara lite mer trotts... men det känns ju bättre att kalla det utvecklingsfas, eller hur :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar