torsdag 16 februari 2012

Uppsamlingsheat 1

Jag har kommit på en grej: Jag kör ett "upp-samlings-heat".
Jag har sagt det så många gånger nu, att det som är obloggat kan förbli obloggat. Men jag får inte riktigt ro med det. Jag vill så gärna blogga mina obloggade saker. Men så finns inte tiden, jag känner mig otillfredsställd. Men så fick jag denna idé förut.
Jag behöver ju inte skriva så ingående om alla grejer, eller hur? :-) Utan är det något mer ni vill veta så är det ju bara att skriva ett meddelande :-)

Jag inser att allt kommer inte komma med i "upp-samlings-heat", men jag tror iaf att jag finner ro. Så blir det ju roligare att blogga om allt nytt jag sytt och skapat :-)

Tre dopfiltar...

Julklapp till LillPrins (2009)

  Vad är nu detta :-) Jo, jag slaktade två stickade tröjor... 
så blev det två par benvärmare. Lillprins provar de ena  :-)

 En Fia till en liten tjeja :-)

 Ett tygfat :-) Vårligt och fint

 Sjöormar på promenad!

Dataväska, mönster Stoff och Stil. Fortfarande besviken över att väskan blev för stor, och att jag aldrig kommit till att förändra den. Ägaren kan både ha datan i och en helgs-övernattningsgrejer. 
En tanke är att sätta axelrem på den. 

 En liten beställning <3

Tunika och leggings har jag bloggat om, men här kommer en livebild på Sjöhästen <3

Så här såg det ut på Tomtenatta i Mariannelund 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar