torsdag 26 november 2009

Julmarknad och skön-filt

I söndags stod jag på Julmarknaden i Ankarsrum.
Innan var jag nervös över att stå på "hemmaplan". Men det var så kul, många igenkännanden :-)
Tack till alla er som köpte av mig, och ni som klämde och kände på grejerna. Och tack för alla uppmuntrande ord, de värmer fortfarande.


Passar på att blogga om en otroligt bra filt!
Det blir många resor i bil för lilla Traktorn, när vi hämtar och lämnar LillPrins på förskolan. Många gånger sover han, då är denna filt helt kanon.
Jag lägger honom i stolen i de innekläderna han har på sig och så sveper jag in honom i tre lager fleece. Jag behöver inte krångla med overall och riskera att han vaknar.

Mönster: Eget men iden kommer från andra sybloggare bla: Lilla hjärtat
Tyg: Jysk
I helgen var vi hos vänner som har en liten "nyföding". Mamman fastnade för Traktorns filt och la en beställning till sin lille. Jag blev så glad, så i rena ivern klippte och sydde jag den igår medan Traktorn sov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar