söndag 17 juli 2011

Nytändning

Tjo, jag har funnit lite tid över.
Glädje.

Fixade Lillebror en kepa, så nöjd. Storebror har beställt en han också, så den ska sys i morgon.
Här kommer bild på Lillebror i sin.
Tyg: Manchester från sos, foder vitt med röda prickar från Sy butiken i Vimmerby
Mönster: Ottobre

Bäst: All Lillebror själv valde den kepsen före hans gamla idag när vi skulle ut :-)



Ni som innan följt min blogg, kanske reflekterade kring att jag benämner Traktorn och LillPrins i nya namn. Och så är det, nu framöver tänkte jag testa Lillebror och Storebror ist.

2 kommentarer:

  1. Fina kepan! Duktiga du! :) Man blir ju nästan sugen på att lägga in en beställning... ;)

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka! Jättefin keps!! =)
    Min lilla skrutta har haft fin glädje av den söta sjöormen vi vann hos dig. =)

    SvaraRadera