torsdag 25 juni 2009

Näsduksfodral

Här rockas det presenter för fulla muggar, eller rättare sagt - symaskiner :-)

Kan inte bjuda på bilder färren presenterna är överlämnade, vore ju synd om den blivande motagaren såg här vad som sedan är i paketet.
Men kan iallfall bjuda på några näsduksfodral.
"Manda", en av LillPrinsTs förknar på förskolan. Har slutat för att börja plugga. Vad är en bättre present till en blivand förskolelärare än ett näsduksfodral? Tänk alla förkylda barn hon kommer få snyta i framtiden :-)

All lycka till till dig "Manda"

3 kommentarer:

  1. åh jag blev så glad för presenten. saknar redan massor. blir en tripp till er i sommar hoppas jag :D

    SvaraRadera
  2. :-) Du/ni är så välkomna!

    SvaraRadera
  3. åh jo vet du. just dt tyget är från ett gammalt förkläde som jag hittade på second hand i hultsfred. nästan alla mina tyger som jag använder mig av är second hand. billigt och bra o ja miljövänligt. aktar mig för nyproducerat ;)ses på måndag :D

    SvaraRadera